Transactions of Letters and Documents to the President of Indonesia 679K

 

President of the Republic of Indonesia

Contains letter transactions from 2019 - 2021 as well as documents sent to the President including a collection of letters sent by the State Intelligence Agency (Badan Intelijen Negara) which are labeled as secret.

File Information

Compressed................... 40 MB
Uncompressed................. 189 MB
Total........................ 679,180
Breach date.................. Sept, 2022
Format....................... CSV
Compromised data............. tittle of the letter, letters number, suggestion, sender, receiver employee id, letter date etc
Country...................... Indonesia
File sharing................. BreachForums CDN


more information is on my facebook

Komentar

  1. Balasan
    1. please send a private message on my facebook to get the rar data or password from me (silahkan kirim pesan pribadi ke facebook saya untuk mendapatkan data rar atau password dari saya)

      Hapus
    2. Jestem biednym człowiekiem, który nie ma domu, mieszkam w „Pesantren” i przez wiele lat nie może otrzymać „BLT (bezpośredniej pomocy pieniężnej)” od rządu indonezyjskiego, żyję samotnie, jestem praktykującym Da'wah” Khurujh Fiisabilillah ", Czy Tuan Tuan w Club Bjorka może dać mi 5 miliardów rupii dla mnie i moich przyjaciół, którzy głoszą 5 miesięcy "Kharujh Fiisabilillah"? Wykorzystam resztę do zrobienia farby ściennej. Jeśli Club Bjorka może pomóc, naprawdę to doceniam. numer konta to zdecydowanie Club Bjorka już wiem, ponieważ może zhakować wszystkie dane dotyczące populacji Indonezji.Jeśli Club Bjorka może pomóc wysłać mi 5 miliardów rupii do wykorzystania na Da'wah i otwarcia firmy.W mojej wiosce nikt nie chce mi pomóc. Dziękuję Abdul Gofur Al Attas (arabskie imię z góry przepraszam za to wszystko, dziękuję za przeczytanie

      Hapus
    3. Terima kasih FRIEND DAN SIMPAN DOKUMEN PRESIDEN GOLONGAN DUSTA2 DAN JAJARANYA YB TELAH MENYALAHGUNAKAN AMANAH RI.45

      Hapus
    4. What is your FB bjorka?

      Hapus

Posting Komentar

Terpopuler